Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje ve spolupráci se společností PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o. pořádá seminář: NOVELA ZÁKONA O DPH OD 1. 4. 2011, který se uskuteční dne 11. 3. 2011 od 9.00 hod do 14.00 hodin. Obsah semináře: Místo konání: Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje Lektoři: Martina Kudláčová, senior konzultantka společnosti PwC Česká republika Robert Pelka, konzultant společnosti PwC Česká republika Účastnický poplatek: pro členy Krajské hospodářské komory KHK 1200 Kč vč. DPH pro ostatní 2280 Kč vč. DPH Platební podmínky: (drobné občerstvení v ceně) Účastnický poplatek uhraďte prosím na účet 8192043/0300, S cílem dosáhnout efektivní zhodnocení Vašeho času Vás prosíme o vyplnění a vrácení přihlášky na e-mail hradec@komora-khk.cz do 7. 3. 2011. V případě neúčasti se zaplacený poplatek nevrací. Při nenaplnění minimálního počtu účastníků pro pořádání akce si Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje vyhrazuje právo na zrušení akce s vrácením zaplacených poplatků.
Škroupova 957/4, 500 02 Hradec Králové, zasedací místnost III. patro
VS: 02+IČO
Návštěva delegace z města Černigova a města Montana v sídle Krajské hospodářské komory KHK
Dne 3. září 2010 měla Krajská hospodářska komora Královéhradeckého kraje možnost přijmout delegaci z ukrajinského města Černigova ve slošení Olexandr Sokolov - primátor města, Butsko Oleksandr - ředitel fondu městského majetku a Kulich Valeriy - ředitel společnosti Forsazh LTD společně se zástupci bulharského města Montana ve složeníTihomir Antonov - náměstek primátora a Boyko Dimitrov - radní. Tato zahraniční delegace byla doprovázena náměstkyní primátora města Hradce Králové Ing. Pavlou Finfrlovou a Ing. Lukášem Martinkem z kanceláře primátora. O tlumočení se postarala paní Mgr. Nataliya Dotsenko. Delegaci oficiálně přijal na půdě KHK KHK předseda představenstva Ing. Stanislav Sedláček.
V průběhu tohoto setkání seznámil pověřený pracovník KHK KHK Radek Zelenka delegaci se strukturou, funkcí a aktivitami KHK KHK a Ing. Sedláček přidal několik základních charakteristik Královéhradeckého kraje. Vzhledem k tomu, že pan Valeriy Kulich projevil zájem o setkání s některým z výrobců zemědělských strojů z našeho regionu, měla delegace možnost seznámit se produkty společnosti Farmet a.s., kterou na tomto setkání zatupoval manažer prodeje této firmy Ing. Vladislav Peřina.
Celé setkání se neslo v přátelské atmosféře s tím, že na závěr předal Ing. Sedláček společně s panem Zelenkou zahraničním hostům upomínkové předměty společně s materiály týkající se Královéhradeckého regionu.
DAŇ Z PŘIDANÉ HODNOTY 2010 - SROVNÁNÍ S ROKEM 2009
Datum: 18. 1. 2010,
Lektor: Václav Pačesný, daňový poradce a auditor, auditoři a daňoví poradci a. s.
Místo: Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje
Cena: 595 Kč vč. DPH pro členy komory
833 Kč vč. DPH pro nečleny komory
Přihlášky do 14. 1. 2010 na tel. 495 521 682 nebo e-mail: hradec@komora-khk.cz
Obsah semináře:
1. SLUŽBY - místo plnění (změna základního pravidla), služby poskytované do EU, služby přijaté z EU, souhrnné hlášení na služby
2. ZBOŽÍ V EU - změny pro rok 2010, souhrnné hlášení
3. OSVOBOZENÁ PLNĚNÍ - změny pro rok 2010, nájem a převod nemovitostí
4. SPOJENÉ OSOBY - obvyklé ceny, plnění pro neekonomickou činnost - využití a použití pro neekonomickou činnost (např. soukromá potřeba zaměstnance), cena obvyklá mezi spojenými osobami, způsob dodanění a možnost uplatnění odpočtu, základ daně podle zákona a podle evropské směrnice
5. VRÁCENÍ DPH ZAPLACENÉ V JINÝCH ZEMÍ EU - možnost podat žádost v ČR, podmínky v zákoně, technické podmínky
6. OPRAVY, STORNA, ÚPRAVY ODPOČTU, VYPOŘÁDÁNÍ APOD. - opravy daně, opravy sazby daně, opravy směrem nahoru a směrem dolů - povinnost a právo
7. OSTATNÍ ZMĚNY - dary do 500 Kč, datum zdanitelného plnění při vývozu zboží aj.
8. KOORDINAČNÍ VÝBORY 2009 - problémy řešené v roce 2009, názory a konečná stanoviska Ministerstva financí, prodej osobního automobilu po 1. 4. 2009, úprava odpočtu DPH při technickém zhodnocení, nepeněžní vklad, pitná voda, parkování aj.
9. ODPOVĚDI NA DOTAZY ÚČASTNÍKŮ - Odpovědi si připravíme a zařadíme do programu semináře, dotazy bude možná klást i na místě, předem zaslané dotazy mají přednost
Oblastní volební shromáždění okresu Hradec Králové se uskutečnilo dne 14. 10. 2009 od 15:30 v prostorách auly Vyšší odborné školy zdravotnické a Střední zdravotnické školy Hradec Králové. Jelikož v době plánovaného zahájení nebyl přítomný nadpoloviční počet členů oblasti, došlo ke svolání náhradního volebního shromáždění se začátkem v 16:00h.
Po schválení programu a volbě orgánů shromáždění přednesl Ing. Zelenka zprávu o činnosti jednatelství Hradec Králové v uplynulém roce. Na jeho vystoupení navázalo představení kandidátů do představenstva a dozorčí rady a seznámení s průběhem volby.
Na základě hlasování delegátů byli zvoleni následující zástupci do představenstva: Ing. Petr Zelenka, JUDr. Václav Gadlina, Luboš Langr, Luboš Tuzar a Martin Žítek. Do dozorčí rady byl poté za oblast Hradec Králové zvolen JUDr. Bohumil Šálek.
Celé volební shromáždění bylo zakončeno usnesením a neformální diskuzí nad občerstvením.
Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje si Vás srdečně dovoluje pozvat na konferenci "Volba povolání se zaměřením na zvyšování podílu technických profesí na trhu práce", která se uskuteční ve čtvrtek 15. října 2009 od 14:30 v salónku A-sport zábavního centra v Malšovicích.
Program konference:
14:00 - 14:30 prezentace účastníků
14:30 - 15:00 zahájení konference, uvítání hostů
15:00 - 15:45 informace o realizaci projektu (J. Daniel, hlavní manažer projektu)
15:45 - 16:30 informace o realizaci projektu ze strany škol
16:30 - 17:00 vystoupení zástupců technicky zaměřených firem
17:00 - 18:30 diskuze
Kontakt:
Radek Zelenka, tel: 495 534 455; GSM: 725 728 945; e-mail: zelenka@komora-khk.cz
Další informace naleznete v níže uvedené pozvánce.
22. 9. proběhl v Hradci Králové semináře zaměřený na problematiku datových schránek. Akce, která proběhla v Kongresovém centru Aldis se zúčastnilo 47 účastníků, kteří se v prvním bloku semináře dozvěděli právní aspekty týkající se problematiky datových schránek. Na tuto část po přestávce navázala praktická ukázka užívání datové schránky. Celou akci na závěr uzavřelo vystoupení zástupců České pošty s nabídkou nadstavbových služeb.
Obsah semináře: | Co je Internet markeeting, jaké formy exisutjí, Jak pracují vyhledávače a jaké je chování uživatelů Internetu Jaké jsou nejúčinnější metody oslovení zákazníků (komunikační mix) Plánování marketingové strategie a taktiky, Další informace pro efektivní práci v oblasti internet marketingu |
Přednášející: | Ing. Viktor Janouch - konzultant se zaměřením na internet marketing, lektor desítek seminářů a školení (např. mezinárodní projekt 5P podporovaný EU), přednášející na Univerzitě Pardubice, autor odborných publikací (Internet marketing, finance a řízení) |
Termín: | 4. 11.2009, 9:00 - 16:00h |
Cena: |
1 200 Kč vč. DPH pro členy komory |
1 600 Kč vč. DPH pro nečleny komory | |
každý účastník obdrží zdarma knihu Internet marketing (běžná cena Kč 290,-) | |
Platební podmínky: | Účastnický poplatek uhraďte prosím spolu s přihláškou na účet: 8192043/0300, VS: 12 + IČO společnosti |
Kontakt: | Ondřej Špalek, tel: 495 521 682; fax: 495 516 056; e-mail: spalek@komora.cz |