kulatý stůl "Setkání nad tématy HR..."

18.05.2010 10:55

Dovolujemesi Vás opětovně pozvat na
„Setkání nad tématy HR…“

Personální řízení & řízení lidských zdrojů – rozměr, procesy a činnosti, rozvoj kvalifikačních potenciálů, základ pro efektivní fungování a rozvoj firmy; kompetenční model & správné vyjádření požadavků a očekávání vůči zaměstnancům, optimální výběr zaměstnanců; personální audit – jako nástroj získání zpětné vazby a zjištění slabých a kritických míst ve fungování organizací; audit efektivnosti řízení.

3. črvna 2010 od 14:00 do 17:00 hodin
(prezence od 13:30)

Cílem setkání je přinést nový pohled na vedení zaměstnanců prostřednictvím výměny informací o používaných metodách a přístupech v jednotlivých společnostech, názorech personalistů na jednotlivé metody a umožnit výměnu zkušeností mezi účastníky akce.


Odborní konzultanti:

Ing. Vladimír Pozdníček
Od roku 1994 podniká v oboru poradenských služeb zaměřených na řízení a rozvoj lidských zdrojů. Je ředitelem a spolumajitelem personálně poradenské a vzdělávací společnosti PROFI-MEN, v.o.s., kde řídí rozvoj všech aktivit společnosti. Osobně se podílí na realizaci a dodávce poradenských a vzdělávacích služeb v oblasti budování a rozvoje útvarů ŘLZ, provádění personálních auditů, tvorby systémů hodnocení, odměňování a motivace zaměstnanců, optimalizaci organizační struktury, tvorby kompetenčních modelů a dalších. Těžištěm poradenských služeb je poskytovat podporu pro zefektivnění systémů řízení společností a firem.

Dr. Jaromír Vít, CSs.
V praxi se zabývá výstavbou moderních personálních systémů a systémy managementu jakosti zejména pro aplikaci normy ISO 9001 a norem souvisejících pro úspěšné absolvování certifikačních a opakovaných auditů u firem a organizací. V oblasti personálních systémů proškolil více jak 450 pracovníků personálních útvarů. Aktivně se zapojuje do vytváření personálních systémů organizací v České republice. Základní poznatky v oblasti vytváření moderních personálních systémů publikoval v řadě odborných časopisů. Působil jako představitel vedení pro jakost. Je držitelem evropských certifikátů EOQ Quality Systéme manager a EOQ Quality auditor. Působí jako auditor TÜV CERT a CQS/EZÚ.

 

Místo konání:

Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje
Škroupova 957/4, 500 02 Hradec Králové
zasedací místnost III. patro

 

Účastnický poplatek:   

pro členy komory     480 Kč vč. DPH  (400 Kč bez DPH + 20% DPH)

pro nečleny komory 600 Kč vč. DPH  (500 Kč bez DPH + 20% DPH)

 

Platební podmínky:     

Účastnický poplatek uhraďte prosím na účet 8192043/0300,
VS: 05+IČO

 

Kontakt:                         

Ondřej Špalek, tel: 495 521 682, fax: 495 516 056
e-mail:
hradec@komora-khk.cz

S cílem dosáhnout efektivního zhodnocení Vašeho času Vás prosíme o vyplnění a vrácení přihlášky na e-mail hradec@komora-khk.cz do 31. 5. 2010. V případě neúčasti se zaplacený poplatek nevrací. Při nenaplnění minimálního počtu účastníků pro pořádání akce si Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje vyhrazuje právo na zrušení akce s vrácením zaplacených poplatků. Přihlášky budou vyřizovány v pořadí, ve kterém je obdržíme, jen do naplnění kapacity zasedací místnosti, která je omezena na 15 účastníků.

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma! Webnode